Deletedmom_101 Bugün aşımızı olduk kızlar ama banyo meselesini sormayı unuttum ne zaman yaptırabilirim diye siz aynı gün yaptırdınız mı
afacanbebe Deletedmom_101 aşıdan 3 gün sonra banyo yaptırabilirsiniz aynı gün olmaz demişti bana hemşire
Kubraozd Deletedmom_101 bu 9.ay aşısı nedir ?6. Aydan sonra 12 aylıkken devam eden aşılar var biliyorum
Arasmahir Deletedmom_101 salgından dolayı 12 aylık aşısını 2 doz olarak yapıyorlar kızamık aşısı. Bezim. Hemşiremiz banyo yaptıra bilirsin demiş di bende dün yaptırdım aşsını
Deletedmom_101 afacanbebe sadece veremde bekledim ben üç gün sonra hep ertesi gün yaptırdım acaba Buda verem gibi mi
Kubraozd Biranne2109 bende anlamadım bu 9 ay aşını 6.ayda ara verip 12.ayda başlamıyormuydu tekrar o 6-12 ay arası aşı yok görünüyor aşı takvimindede
Momkraa Kubraozd yeni eklenmiş aşı takvimine suriyelilerden dolayı eklenmiş 6 ay aşısı ile aynı ben yaptırmadım