balliordek eğer ağlarsa bil ki duşakabinden korkuyor. Biz annemlerde geçirdik ilk zamanlarımızı 40 tan sonra ağlamıyordu banyoda. Büyüyünce küveti bıraktık.Annemlerin banyo geniş abimle abimin kucağında yıkıyordum. Sonra eve geldik eşimle soktuk banyoya nasıl ağlıyor. Burda okudum biri kızım korkuyor duşakabinden demiş biz tekrar küvete geçtik ve hiç ağlamadı . Ve fileyle yıkıyorum aşırı rahat oluyor eşimle yıkıyoruz ama ben tek de yıkarım o şekilde file kullanın 👍