Kızlarrr benim 3 buçuk aylık bebem var ve artık bazenleri destek almadan kendi başıma yıkamak istiyorum. Yaz geldi haliyle havalar sıcak ille de baba gelsin öyle yıkayalım istemiyorum gündüz yıkanınca çok rahat oluyor. İlk çocuğum olduğu için tecrübesizim. Nasıl yıkayayım ne şekilde tutayım nasıl daha rahat oluruz tüm önerilerinize açığım