Hope77 dediğim gibi kaynanaya vurgu yaptığınız için sordum yani nasıl yiyebileceksiniz şuraya yazarken bile söylemeden geçememişsiniz, o kadar sevmiyorsunuz belli. Olabilir, ne yaşadığınızı bilemeyiz ona lafım yok zaten. Ama madem o kadar sıkıntı yaşamışsınız tek tek sardığı sarmayı nasıl mideniz alacak hayret ettim ondan yazdım. Yoksa banane yahu afiyet olsun 😃