bebegimveben2901 Kızlar burnunu hep açıyorum ama hep bi hırıltı gibi bi ses var kızımda balgam mi dolu anlamadım öksürük vs yok yanıda sigara içilmez hata evde kimse içmiyor bisye olur mu doktora götursem mi
Zaraaa bebegimveben2901 canım benim bebeğimde de var şuan 3 buçuk aylığız doktora götürdüm o ses bogazından geliyor ciğerlerinden gelmiyor dedi yine Çok stres yaptığım için ciğerlerine baktırın dedim çok şükür ciğerlerinde yoktu birşey