Sevilay37 burada yazılanların hepsi bizde de var hatta eksiği var yazılanların fazlası yok. 7,5 aylık. En yüksek düzeyse ses açmayı denedim (çok yüksek sesin zararını biliyorum) bu denemede bile arkadan nasıl ayıklıyor sesi bilmiyorum o sesin içinde bile ses duyuyor hayret