entazeanne Kızlar oğlum 3 ay 3 günlük ve bugün sabah ateşi vardı ılık duş aldırdık calpol verdim zeytinyağı ile yağladık düştü ama az önce tekrar yükseldi 37-38 civarlarında oluyor ne yapabilirim neyden kaynaklı olduğunu da anlamıyorum 😢
Minik_kusummm entazeanne büyük ihtimal salgın cnm oğlumda ateslendi 4 gun sürdü kusma ve ishalde baslamisti bizde 22 aylık oğlum igne yaptılar öyle geçti şükür simdide burun akintisi öksürük var
Mvvrrr entazeanne 37.5 dereceye kadar doktorlar ateş demiyor pek, sıcaklardan olabilir belki kalın giydirmiyorsunuz dimi
Dondurmalikahve entazeanne Öncelikle bebeğinizi nasıl giydirdiğinizi ve Evin sıcaklığını bana söyler misiniz ve başka ne bildirileri var sadece ateşlenme mi var öksürmeye ishal burun akıntısı gibi şeyler var mı
Banu- entazeanne Ateş durduk yere çıkmaz. Bence uygunsanız bir doktora götürün. En azından içinşz rahat etsin
entazeanne Dondurmalikahve sadece ateş var ev sıcaklığımız da hava sıcaklığı biraz yüksek olduğu için yüksek ama genelde çok yakın olmamak kaydıyla vantilatör açık oluyor üstünde sadece kısa kollu zıbın oluyor