Burcukokpinar merhaba benim bebeğimde 15 günlükken çıktı korkulacak bi şey yok yenidoğan yoğun bakımda yattı 1 hafta ama tedirgin olmayın çünkü 1 aylık olmayan bebekler serviste yatıralamadığı için ve ağızdan ilaç alamadığı için damardan ilaç veriyorlar maalesef ki bu da evde mümkün olmuyo bende korkmuştum en başta sonrasında öğrendiğimde içim rahatladı tek zorluğu uzak kalmaktı ama en kısa zamanda doktora götürün çünkü önemli bi durum inşallah yoktur ama 🙏🏻