SuleAlperen ben 4 gindür kullanıyorum ,doğduğundan beri prima kullanıyordum hatta açılmamış paketlrim var mühendisin oğlu sayfasında okuduklarımdan sonra miniese geçtim şimdilik memnunum sıvı kakada nasıl olur bilmem, benim bebeğim 5 ay 1 haftalık ek gıda alıyor o yüzden kakası çok sıvı değil ama pişik yapmadı ,bezin kalınlığıda gayet iyi ,benim beklentimin üzerinde çıktı kullanmaya devam edeceğim