Haylaz benim ki 16 aylık 10bucuk kilo ben normal buluyorum zayıf değil bence ideal . Çok kilolu büyüsün istemiyorum zaten . Kilolu giden kilolu kalıyor okulda , dışarda hatta büyüyünce hep dert ediniyorlar . Sağlıklı büyütmek önemli olan zayıf , sağlıklı , kemik gelişimi iyi olsun yeter .