Kızlar bilen bilir daha önce nöroloji hakkında post açmıştım .bugün Dr kontörlü vardı .gittik doktorun iyi çıkmasından yana çok tedirgindim neyse ki Allah sonsuz razı olsun çok iyi bir hekime denk geldik 🌼kızım 20 aylık doğduğu andan itibaren geceleri uyumaz son bir aydır 20 saati aşkın uyumamasi oluyodu bu yüzden gitmiştik Dr kontrol etti ve nörolojik bir durum değil şuan tüm azı dişleri şişmiş çıkmak üzere birde kızımın çok erken yaşta başlayan bir hiperaktivite bozukluğu dikkat bozukluğu odaklanma sorunu yaşadığını söyledi . psikiyatri uzmanı görmesi gerek dedi ve yarın sabaha randevu aldık .ama bu aya kadar geceleri asla uyumamasi biraz gelişimini engeller dedi ve atarax şurubu kullanmasını şiddetle tavsiye etti bn araştırdım o şurubu önceden biraz ağır bir şurup dedim ama az da olsa sakinlesip birşeylere dikkatini vermesi gerektiğini psikiyatri ile ilerlememizi söyledi düzene girince şurubu kes dedi .üzgünüm o şurubu vermek zorunda olduğum için hemde çok ama Dr çocuğunun sağlığı gelişimi düzeni için vermem gerektiğini ısrarla tekrarladı .dikkat daginikligini anlamak için günlük yaşantımızı sordu kısa kısa örnekler verdim en küçüğü mesela biz babasıyla oyuncakları döker oynayalım deriz ama o bı saniye oynar hemen ağlar firlatirdi dışarı çıkınca da az dolaşır hemen ağlardı bu gibi şeyler anlattım .dua edin demiştim bana dua eden herkesten Allah razı olsun 🖤