Kızlar bir aralar burda çok dolaşıyordu devlet destek veriyordu e devlet üzerinden başvuru yapıyorduk kaynanam köyde yanlız yaşıyor sadece 170 lira nafakası var ve birde köy evi işte kaynanam adına alabileceğim destek var mı 64 yaşında yaşlılık maaşı da bağlanmıyor daha