Merhaba anneler 11 aylık bir kızım var hergün mutlaka dışarı çıkarmaya çalışıyorum kendisi de çok seviyo sorum şu ki dışarı çıktığımızda kızım hiç kimseyi yabancılamıyor ben yalnız bıraksam bile (sitemizin bahçesinde komşuyla) ağlamıyor ya da yabancılamıyor acaba güvensiz bağladığından mı takmıyo yabancılamıyor kimseyi yoksa başka bi nedenden mi bi bilginiz tecrübeniz varsa anlatırsanız çok sevinirim teşekkürler 🙏🏻