Rabia4747 Kizlar biogaia kaç sise kullandınız ve boyle havalarda dolapta cikariptami verdiniz ben bugün üçüncü şişeyi aldim kaçıncı şişeden sonra bebeginiz rahatladı ?
cemre_-34 Rabia4747 genelde doktorum devam et diyene kadar Devm ettik 6 ay dan snra vermedik ve üstünde zaten 3 ay kullanımlık diyor 3 ay doldu mu atiyorum zaten o zaman da bitmiş oluor her gün 5 damla olarak veriyorduk
Neslim123 Rabia4747 kış aylarında dışarda oda sıcaklığında durabilir yazın dolaba koyarsınız günde 1 defa 5 damla olarak veriliyor biz ilk 3 ay kullandık sonrasında alışkanlık yapar dedi doktoru bıraktık şuan 5 aylık ben artık kullanmıyorum
Deletedmom_123 cemre_-34 ben beş damla veriyorum bir ayda bitiyor sizinki nasıl 3 ayda bitti acaba damlasını mı az verdiniz
cemre_-34 Deletedmom_123 hyr 3 ay da bitmiyor üstünde 3 ay süresi yazıyor o anlamda dedim günde 5 damla veririm bitince alirim yani burda kaç kutu almak değil mesele ne kadar kullanacağı bnm doktorum devam ettirdi 6 ay kadar bağışıklığı da güçlendirdiği icin snra bırakırdı güzel damla
Mizmizmyrtle Rabia4747 evet ben dolapta tutuyordum mamasına damlatıyordum dolaptan çıkartıp geri dolaba koyuyordum