Bu ara bu konuda çok dertliyim ben. Atak dönemi diş hepsi bir anda geldi iştah sıfır.
Ama yediği zaman sabah pankek, irmikli veya yulaflı mama yapıyordum. Sonra emiyordu. Öğlen çorba yerdi tarhana çok sever normalde. Akşam köfte, balık makarna kabak mücver tarzı şeyler yapardım. Bakliyata geçemedik daha kabızlık problemi de var. Belki omdan da yemiuor. Hapır hupur yiyen bir bebek olmadı maalesef :( varsa yoksa meme bağımlı oldu sanırım