Mucizemm09 Merhaba anneler☘️ Oğlum 6 buçuk aylık. Sabah uyandığımızda bi baktım sağ gözü küçülmüş sulanmış birde sarı sarı çapaklar oluşuyor. Sağlık ocağına götürdüm damla ile krem verdi ama bu durumu yaşayan var mı ne yaptınız?
Gul-42 Mucizemm09 göz doktoruna goturceksın goz yası kanaalları tıkalıdır muhtemelen bızım bırı gectı bırı gecmedı amelıyt olcak
sarmaliklahana Mucizemm09 kışın olmuştu bir kaç kere kzııma çay pansumanı yaptım 2 - 3 gün düzenli bir daha olmadı
Mrv1007 Mucizemm09 benim daha 15 günlükken falan olmuştu kızımda. Doktorum ılık çayla pansuman yap dedi yaptım geçti. Ama gözyaşı kanalı tıkanıklıgı diye bir durum olabiliyormuş bebeklerde, devam ederse göz doktoruna gitmekte fayda var
MihrimahinAnnesii Enfeksiyon kapmış bu aralar salgın var doktora git damla veriyo ya da udi hindi yağını suyla karıştır gözüne sür