Hellomoto Kızlar bu vitamin damlaları açıldıktan sonra ne kadar surede bozulur bilginiz varmi prd 600 ve sidefer kullanıyoruz
birtutamsac Hellomoto sidefer kullandık biz, 1 ay 1 hafta gibi bi sürede bitiyordu bozulur vs diye düşünmedim hiç ☺️
Hellomoto birtutamsac evde çok olmuyoruz bazen unutuyorum o yüzden bitiremiyoruz 1 ayda. Yada kilo başı damla olduğu için bitmiyordur
birtutamsac Hellomoto biz kilo başı damla şeklinde kullanmadık 4. Aydan 6. Aya kadar 0,5 ml ver dedi, 6. Aydan 1 yaşına kadar da 1 ml vermiştim. 1 aydır kullanmıyoruz değerleri çok şükür iyi çıktı