duyguronita62 kızım 7 aylık ilk yıkamadan itibaren hem ütülüyorum halsiz olsam bile ütülenmemiş kıyafet giydirmemeye çok dikkat ediyorum. Yeri geliyor 3-4 gün kalıyor sepette ama asla ütüsüz katlayıp koymuyorum. Ve benim bildiğim kadarıyla 1 yaşına kadar ütüsüz kıyafet giydirmemek gerekiyor ve hatta tersten dikiş yerlerini de ütülemek gerekiyor. Mikrobu vs tamamen ölsün diye.