Kızlar bebeğim doğdugundan beri kaka yaparken zorlanıyor 1-ay düzeliyor sonra yine zor yapıyor 3-4 günde 1 kaka yapıyor 1 hafta falan yapmadıgı olmadı karnı da sis değil ama korkuyorum bağırsaklarında bişey var dır diye kabızlık yasayan anneler varmı nasıl geçti