Kafayı yemek üzereyim ne güzel günde iki defa iki üç saat uyuyan çocuk bir haftadır gündüz uykusunu kesti aşırı uykuya direniyor sürekli ağlıyor sabah 6da uyanıp gece 10da uyuyor. Bittim ben valla dayanamıyorum sebebini bilen aynısını yaşayan var mı önerisi olan 😓