Merhaba kızlar kışın yüzüme lazere başlıcam ikinci doğumumdan sonra tüylenme arttı lakin şuan beni çok rhaatsiz ediyor acaba kışa kadar ağda mı yaptırsam ağda yaptırınca kaç günde çıkıyor bu arada esmerim yani tüylerim belli ve çok çabuk çıkar tavsiyeleriniz neler