Sogancik myboy canım ufak ufak ayır buzluğa at istersen ziyan olmaz hem. Ben yoğurdu kaynatıp yaptım. Süt kesilerek de yapılıyor.
Sogancik myboy öyle yap canım hemen çözülür zaten bu sıcaklarda olmadı geceden buzdolabınin aşağısına koy 🤗