Asinaaa Kızlar bu gün bebeğim doğru düzgün emmedi bile sabahtan beri defalarca teklif ettim ama istemiyor ağlamıyorda sağdece emmiyor huysuzluğu falan yok yani keyfi yerinde 🙄 aç olduğuna Eminim ama atak zamanı ondan mı iştahı azaldı acaba
Irmakprensesinannesi Asinaaa aç olsa yırtar kendisini merak etmeyin bebekler açlığı pek sevmez gnlde atak haftasından olablir
simiyyy Her ağlama açlık ağlaması olmuyor. Açsa ağlar gazı varsa ağlar karnı ağrıyorsa ağlar anneyi istiyosa ağlar gözünün üstünde kaşın varsa ağlar, ağlar yani 😄