İnanın o kadar kafama taktım ki.iki gündür bebeğim cişini yapmıyor.sürekli emiyor.hatta istediği kadar su da veriyorum ama toplasan iki günde 3 defa ciş yaptı. O da azıcık...Tamam hava sıcak ama tüm suyu da terle boşaltmıyodur ya.6 aylık olduk tadımlara başladık.sizde bu durumla hiç karşılaştınız mı? Yarın doktora götürcem ama içim içimi yiyor