kizimvebennnn Akşama da az kaldı ama biraz kıyma çıkarmıştım ne yapabilirim siz neler yaptınız fikir olsun annişler 🤗🌼
1Dost kizimvebennnn yağsız tavada kete yanına menemen kahvaltılık cay yapıcam. Kahvaltı türü seviyorsanız soğanlı kıymalı yumurta yap
barlassmoom kizimvebennnn valla en güzeli ev yemeği ama eve gelmemiz geç olacak ondan dışarıda yicez 🤭 yoksa döktürürdüm yemek takıntım var , illa iki üç çeşit yapıyorum genelde
barlassmoom kizimvebennnn imkan varsa dışarıdan o zaman🤭🤭🤭 ya da kıymayı kavurun soğanla salçayla borcama patates vs üzerine kıymalı harç yanına da pilav miss
Nurellaaaa kizimvebennnn teşekkür ederim canım herkese afiyet olsun, rabbim olmayanlara da versin inşallah
withmymother kizimvebennnn az kişiyseniz izmir köfte yapabilirsiniz. Biz iki kişiyiz bende biraz kıymayla yaptım. izmir köfte Pilav Cacık Dün yaptığım sütlaç var Bebişede sebzeli tavuk haşladım suyuna bulgur pilavı yapacağım cacığı tuzsuz yapıyorum oda yiyor