Cumartesi günü acile gittim şişlikten antibiyotik kullanıyodum eçmişti gene başladı sık sık emziriyodum birikmeden de sağdım ama gene şişti çok ağrı yapıyor ya 😔 Bebeğim büyük olsa kesim sütü dicem artık ya. 3 aylık bebeğim 4 kez oldum 😔 meme ucundaki. İltihap de geçmişti yine çıktı 😭