Kızım 2 ay 29 günlük yani 3 aylık artık son bir haftadır kızım memede çok az duruyordu 2-3 gündür ise savaşıyoruz resmen az önce emzireceğim diye taklalar attım zorla kucağımda hoplata hoplata emzirdim sütüm de stresten azaldı az geliyor sanki geceleri az emdiği için sık uyanmaya başladı meme reddini nasıl aşacağız siz neler yaptınız geceleri yatmadan önce mama vermek istiyorum tok tutsun diye sütüm sabaha daha da azalıyor çünkü lansinoh biberon var meme reddinin şiddetlendirir mi? Öyle olursa aç mı kalacak bu çocuk? Ne yapacağım sizler neler yaptınız nelerin faydasını gördünüz? Neden olmuş olabilir atak mı bu yoksa sütüm mü yetmiyor neden memeyi reddeder ki bebek?