Merhaba kızlar 4ay 6günlük oğlum var. Dok kan damlası için sideferi önerdi 2 gündür kullanıyorum ama oğlumda 2gündür bir huzursuzluk var meme emerkende ııı ıı diye ses çıkararak emiyor durup dururken ağlıyor 🤦🏻♀️ Kakası mukuslu oluyor kan damlasından kaynaklanıyor olabilir mi🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Birde kan damlaları kabız yapar diyolar ama bugün 3 sefer dünde 2sefer kakasını yaptı?