Kizlar merhaba ikinci hamileliğim ve bugün doktorum sezeryan olma kendin doğur dedi, ilk hamileliğimde hiç sancim olmadiği için 41 hafta 3 gün zorunlu sezeryan oldum. Aradan iki buçuk yol geçti doktorum kendin doğurabilirsin zaman geçmiş aradan diyor, ilk sezeryan olup sonrasında kendi doğuran oldumu acaba hagisi daha iyi olur