Mahsergulu-1994 Bı yere vurmadım, en ufak morluk belirtiside yok ama çok fena acıyor. Ağrı değil yalnız, acıma. Birazcık şiş gibi diğer dizime göre. Bu nedir nedendir yaşayan bilen duyan var mıdır?
snil Mahsergulu-1994 İçerden başka bir rahatsızlık ya da darbe yoksa incitmiş olabilirsiniz. Dizin sınırlanırını çok zorlayınca, tamamen açılmış haldeyken baskı yapınca ağrıyabiliyor. Fark etmeden ters hareket yapmış olabilirsiniz
Ygz Mahsergulu-1994 bilmediğiniz bir acıya ne yapabilirsiniz ki. Mutlaka bir doktora gözükün röntgen çekilir anlaşılır, geçmiş olsun.
Ygz Mahsergulu-1994 ortopedi veya travmatoloji diye biliyorum. Biraz baktımda şiş ise iç iltihap vs de olabilirmiş o yüzden kesinlikle doktora görünmelisiniz.