Kızlar merhaba, kemik sulu ve içine kıyma konularak yapılan bebek çorbaları tarifleriniz var mı ? Ben vejeteryanım hiç tüketmediğim için daha önce hiç yapmadım, o yüzden kafam karışıyor birazcık 🙄Şuanda bebeğim 7.5 aylık 6. ayda tadımlara başladık meyve püreleri/yoğurt ve sebze püreleri verdim. Meyveler için cam rende kullandım. Sebzeler içinde buhar pişirici kullanıyorum. Aventin wasabisinde böyle kemik sulu çorbalarda yapmak mümkün mü ? Yapan var mı ? Varsa nasıl ekliyorsunuz kıyma/ kemik suyu falan, tarif ve önerilerinizi bekliyorum 🥳