Bu gaz meselesi bünyede bünyeye değişiyor maden suyu kola içtiğimde bende rahatlama yaptığı için bebegimde de rahatlama yapıyor daha rahat gaz çıkarıyor. Fazla olmamak kaydıyla sonuçta kola faydalı bisey değil canınız istediğinde içiniz çünkü illa gaz yapacak diye bi kaide yok.