2prenses Kızlar bebeğim 34+2de doğdu. Kalça çıkıklığı için ne zaman gidicem acaba ? Bu ayın 19nda 2. Ay aşımız var o zaman hemşireye sorucam ama merak ediyorum siz ne zaman görürdünüz
Sulegorkem 2prenses 1 aydan sonra 3 aya kadar sürede götürmek gerekiyor ben kızımı 2 ay aşısımı yaptırdığım gün götürdüm
Nereidd 2 aydan önce yanlış çıkabiliyormuş, erken doğmuş bir bebekte daha da fazla olabilir hata payı diye düşünüyorum. En güzeli doktoruna sormak ama