Hanimlar bebeğim 5 aylık küçük beşikte yatıyordu reflü yatağında şimdi büyük beşiğe geçtik hemen uykuya dalan bebek yatakda oynuyor sürekli bir hareket halinde. Geniş diye rahat buldu sanırım 😂 nasıl düzene sokacağım.(benim odamda kendi beşiğinde uyuyor)