Merhaba kizlar, bugun verem, zaturre ve karma asimizi olduk. Hemsire hanim rota ve menenjit asisindan bahsetti. Ama bebegim o kadar cok agladi ki soylediklerini kacirdim. 2 ayligiz. Rota ve menenjit asisi kac doz ve ne zaman yapiliyor. Beni bu konuda bilgilendirebilirseniz cok sevinirim🙏🏻