Eslinapapatya belki biraz yakmasi normaldir… ama doktlrun verdigine gore kullan kuzum…
Yazik epeyi kabarmis yuzu…oyle olmasa, ben de ilac taraftari degilim nemlendir baska bisey kullan vs.derdim ama yazik kuzucuk aci cekmesin, kullan, iyilestigi gibi birakirsin zaten…
Cok cok gecmisler olsun, Allah tekrarini yasatmasin😘