Burcukokpinar canım benim kızımda iki aylıkken cikmisti enzimleri yüksek hatta her ilacı yiyemiyordi calpol parol gibi ağrı ilaçları yiyemiyordi çünkü enzimleri yukseltiyordu şu an bir yaşında çok şükür düzeldi her ay düzenli tahlil verdik biz çok şükür aşırı yukeselmedi doktorun demiştir ama sende bu gibi ilaçlara dikkat et mesela çocuğun ateşi varsa o ara tahlil yapıldıysa da yüksek çıkıyor bize doktorumuz soylemisti