NoThing2Lose Doğum rapor parası toplu yatan oldumu benim raporlar toplu onaylanmiyor var mı öyle birşey acaba
Deletedmom0099 NoThing2Lose toplu yatması için raporun tamamının bitmesi lazım yani 2 ay sonra toplu alırsınız erken almak istiyorsanız kısmi yatar
Kayraaa59 NoThing2Lose merhaba. İzin bitmeden rapor parası yatmaz. Yani raporunuz bittiği zaman ücret belli olur ve bir hafta kadar süre içinde yatar. E devletten işgörmezlik ödeneği olarak takip edebilirsiniz ❤️
Aycandmr ozgebalc ne kadar bir ücret alınıyor ben 1. Ay da 2335 tl aldım+316tl de süt parası aldım 2. Ay yatmadı önümüzdeki ay da iznim bitiyor galiba izin bitince alıcam gerisini ama ne kadar alıcam hiç bilmiyorum 🤷
Ekinveannesi İzin süreniz bitince toplu bir şekilde ptt ye yatıyor. Çalışma bakanlığını arayarak yatıp yatmadığını teyit edebilirsiniz.