Littlebird Gizemlim çok normal canım sıcaktan yanıyor çocukar. Gece ben de hep ateşi var sandım ölçtüm dediğin gibi 36,8 civarı çıkıyor ama dokununca alev alev sanki. 38 e kadar ateşe müdahale edilmiyor diye biliyorum
parlaegegunes Gizemlim benim olduğum yerde hava 39-40 derece oluyor o yüzden çocuklarım hep 37.2-3 sabah büyük oğlum uyandığında 37,5 du
Derya341986 Gizemlim valla canm aynı dertten muzdariptim iki hafta önce ancak o dönem istanbul çok sıcaktı şuan 5 derece birden düştü 36.2 lerde sürekli ancak iki hafta önce 30 derecwlerde 36.8-37 arasıydı endişelenme 🌸