Learta Merhabalar,bebekleriniz için ajanslara başvuru yaptınız mi? Kabul aldiniz mi? Güvenilir ajanslar ve isler var mi bildiginiz ?
TheBaby Learta Evet yapmıştım. Oğlumu istemişlerdi. Ama kayıt bekleme falan değil. Direk teklif geldi. Sonra araştırdık zorluklarını vazgeçtik çok minikti. Kıyamadık değmez dedik. Şu an 9 yaşında. Halen ajans sahibi denk gelince teklif alıyorduk. Hiç olmazsa katalog çekimi için diyorlar. Halen kabul etmiyoruz😄 Eğitimi daha önemli ya. Aklı karışmasın diyoruz şimdide. Yani hep bi nedenlerimiz var.
caglanurcagla Learta ben yaptırdım bebeğimi çağırdılar hatta reklamı burda çıkıyor belki denk gelmişsinizdir aptamil reklamı
Zlm Learta valla benimki sadece ağlayan bebek rollerini yapar 😄 biraz utangactir kendisi ama isterdim anı olurdu hem belki geleceginede katkısı olurdu
Learta TheBaby Oh maşallah, benimde çok gulec bir kizim var 8,5 aylik. Birseyler yapmak istiyorum ama dogru yeri bulmak çok önemli. Evden pek cikmadigimiz icin bizi bulmalari imkansiz,tanidik vs de yok :)
Learta AnnaKurt Aynen bende oyleyim. Instamom seklinde takilmak hosuma gitmiyor ama bi reklam filmi veya katologa daha sicak bakiyorum. Ama ajans tecrübesi hic yok,çevremde de yok. O yuzden aklims takılıyor..
Learta caglanurcagla aa oyle mi,peki biraz sureci anlatabilir misiniz? Nasil girdiniz sektöre, artisi ve eksisi ile…
caglanurcagla Learta doğduğunda ajanslara yazdırdım sürekli güncel fotoğraf ve bilgi istediler. 1 yasında aptamil reklamı için beğenildiğini bizim isteyip istemediğimizi sordular kabul ettik sonra aptamilden aradılar bilgi verdiler hatta yakında unibaby reklamı yayına girecek onun içinde bebeğimi seçtiler çağırdılar ama bebeğim el ayak ağız hastalığı olduğu için gidemedi başkası oynadı. Zorlu bi süreç Yok ama nasip işi 1 yılda 1 kere oldu
caglanurcagla Learta çekim çok eğlenceliydi yönetmeninden bütün çalışanlarına kadar çok ilgililerde bebeği mutlu etmek için ellerinden geleni yaptılar oyunlar oynadılar danslar ettiler reklam 10 sn ama çekim akşama kadar sürüyor aslında bizimki 2 saat içinde bitti sadece mama içme sahnesi kaldı bebeğim inat etti içmedi o yüzden içene kadar durduk yoksa2 saatte bitmişti
caglanurcagla Learta bende direk video var link Yok video nasıl atılıyor bilmiyorum happy mom happy kids youtube diğer sosyal medyalarda hep reklam olarak çıkıyor en çok burda çıktı karşıma belki denk gelirsiniz aptamil videonhn basında kadın bebeğim bir türlü uyumuyor acaba karnı doymuyormu felan diyor ordaki benim bebeğim
Learta caglanurcagla youtube dan bulmaya çalışayım, cok merak ettim. Harika bir deneyim olmus sizin icin..bakalim belki bize de sans guler :))
caglanurcagla Learta burda daha çok denk geliyor sürekli benim karşıma çıkıyor postlarda zaten 3 tane çekilmişti burdada 3 tane çıkıyor. Siz istanbuldamısınız
Learta caglanurcagla Youtube da bulamadım, azra akinin oynadigi var sadece. Burda da karsima cikmadi. Hangi urunun reklami soylerseniz belki bulurum. Ankara’da yaşıyorum ben.
caglanurcagla Learta evet azra akında vardı ama benim bebeğim o değil. Aptamil mama reklamı video buraya atılsa atacamda