Asdfasdf- Sezeryan doğum yapalı 20 gün oldu korse falan kullanmama rağmen hala göbeğim var, yiyip içtiklerime çok dikkat ediyorum ama göbeğimin gitmesi için spora başlamam lazım ne zaman başlayabilirim ya da göbeğim için ne yapabilirim
iremgrgn Asdfasdf- benim de 52 gün oldu alt göbeğim gitmiyor korse kullanıyorum hala ama nasıl geçecek bilmiyorum takibe aldım cevapları ben de bekliyorum
sevim_kos Asdfasdf- emziriyosanız uzun süre yüksek kalori yaktıran sporlar yapamıyosunuz. Ama emzirmiyosanız 4-5 aylıkken yavaş yavaş başlayabilirsiniz kendinizi çok zorlamadan
Sessiz_oyuncu Asdfasdf- 20 gün çok az bi süre büraz daha bekle spor için. Üstelik yediğine dikkat ediyorsan üstüne almazsın en azından. Ama nasıl başlarsan öyle gidersin yemeni bozma bol su dengeli beslenme 😊
Biri1 Asdfasdf- 40 günden aonra yavaş hareketlerle başladım yavaş yavaş artırdım spor değilde daha çok egzersiz deyebiliriz
Asdfasdf- Sessiz_oyuncu bol su içiyorum günlük 3 litre falan bu kez kaynanam falan tutturdu sütün çocuğu doyurmuyor. Bebeğim alışkanlık etti sanırım emzirdikten sonra mama istiyor az veya çok onu mutlaka almak istiyor o da moralimi bozuyor acaba gerçekten sütüm doyurmuyor mu diye şüphe de kalıyorum
Sessiz_oyuncu Asdfasdf- 1. Ay kontrolünde belli olur doyup doymadığı kilosuna göre. Eğer kilosu normalse mama konusunu doktorunuza sorun. Ya ben bu konuda çok şeyler yaşadım gerçekten bebeğinin sütünle doyup doymadığını sütünün olup olmadığını tek sen anlarsın. Yorum yapmak çok kolay.
sevim_kos Asdfasdf- hafif sporlar yaoılıyo ama koşu gibi çok kalori yaktıranlar yapılmıyo diye biliyorum. Süte olumsuz etkisi olduğunu duymuştum. Yine araştırın isterseniz domtor daha iyi bilir
Biri1 Asdfasdf- evet oldu tabiki ben kiloda verdim ama siz memnunmuşsunuz sadece karın bölgesini çalışabilirsiniz
Zeynep1903 Benımde 4 ay 5 gun oldu dogum yapalı hala duruyor doktorum ılk altı ay karın egzersizi yasak dedı ondan sonra bıseler yaparım artık umarım gider 🤦🏻♀️