0055500 Kızlar merhaba Mersin’e tatile gitmeyi düşünüyoruz daha önce giden varmı aranızda memnun kaldığınız biraz ekonomik otel varsa yazarsanız çok sevinirimm❣️
Zhnce 0055500 biz ev kiralamistik taşucunda Otellere hiç bakmamistik bile çünkü şehir olarak pahalı biraz Zaten kiralanan evler sahile yürüme mesafesindeydi çok güzeldi
0055500 Mrymm yazan yokki bende bakınıyorum ama kişi başı hep bin lira eşimle geceliği 2000 e geliyor neredeyse siz hangi tarihte gitmeyi düşünüyorsunuz?
Zhnce 0055500 bu sene de yine gidelim dedik ama bu sefer ogretmenevi yada polisevine gitmeyi planlıyorum günlüğü çok uygun Zaten ben havuza girmiyorum plaja gidiyoruz en azından yatmadan yatmaya gider çokta masraf yapmayız diye düşünüyorum
Sherlock1180 0055500 biz balayi için sahil martı otelde kalmıştık ama pahali olduğunu biliyorum daha sonra gittik eşimle kamp tatili için Taşucu Akçakıl kamp alani vardi orası güzeldi.düşünürseniz denizi de mi gibi tertemizdi