Dilara_Atalay33 Selam herkese 2.ay 20 günlük bebeğim var zor günler yaşadık bebegimle 20 gün bu yüzden sol memeden emzirdim sürekli sağ da verdim ama genelde sol verdim bu sebeple sol gogsum 85 Ken sağ gosgum 75 kaldı bunu nasıl esitleyebilirim budurum gecicimidir
Nrc-2 Dilara_Atalay33 geçicidir diye biliyorum ben çünkü benim kızımda daha çok sağ meme emiyor sağ tarafım bariz daha büyük
snil Dilara_Atalay33 Diğerini emdiği için daha çok süt salgılanıyor hacmi büyüyor, öbüründen de mümkün olduğunca emzirirseniz boyutları yaklaşacaktır ☺️
Dilara_Atalay33 snil inşallah aynen ordan 5 yerden süt çıkarken doger küçükten 2 yerden çıkıyor bazen 1 fiskirtiyorum öyle anlıyorum geçer umarım çünkü çok belli oluyor yarım atlet takıyorum bide sütyen giyemiyorum baya bir belli