tugbactlkya valla benimki ana kucağında da durmuyo.4 ay 10 günlüğüz, artık baba gelince yemek yapiyo, fazla yapıyor, ertesi gün öğlene kalsın diye.
Tam 3 bitene kadar benimkinin uykusu düzenliydi, akşam 8 en fazla 8 buçukta yatıyordu, gündüzde iyi uyuyordu. 4 ay basinda gece uykusu kalmadı, 5 dakikada bir uyanıyor, sabah 5 te güne günaydın diyor güneşi selamlıyoruz😂 uykuya direniyor, sabaha kadar 10 dakika yarım saat aralıklarla kalkıp tekrar uyutuyorum, 2 dakikada bir kalktığımda olmuştur😂 sürekli emme isteği, sürekli kucak.
Ama korkmayın olmayanlarda var. Olan kişiler anlattığı için sanki herkeste oluyormuş gibi.