Kızlar iki ay yirmi günlük bebeğin var. Son üç haftadır falan yaşıyoruz bu söyleyeceğim durumu . Önceden memede emerken hiç sikinti yasamazdik şimdi memede iken bacaklarini çok oynatıyor ağlıyor geri çekiyorum acaba istemiyor mu diye memeye atılıyor emerken tekrar aynı huzursuzluğu yapıyor. Biberonda da aynı şeyi yapıyor emerken sanki cani acır gibi ağlıyor . Gazdan dolayi mi acaba sizler yaşadınız mı böyle bir şey ?