busra9191 oğlum tam 8 aylık kafasını geriye atmaya başladı genelde mama sandalyesinde veya otururken yapıyor bilen yada yaşayan var mı
amansallagitsin busra9191 norolojiye goturun derim bi baksin onlem amacli belki oyun yapiyordur bilemem ama soncta gormesinde fayda var
turkan-5 busra9191 oğlumda yapardı kızdığı zaman yee farketmeksizin atardı kafasını ama sonra birakti o huyunu
ikizerkekannesi busra9191 az mı mama sandalyesinin arkasına yastık dayadım 😅 o dönemler yapıyorlar sonrdan bırakıyor unutuyor
busra9191 bende hem tedirgin oluyorum hemde diyorum normal herhalde bilemedim kızlar kucaktayken öyle birşy yok oturunca geliyorlar