Damla81 Merhaba anneler bebeğim 7,5 aylık doktor tavsiyesiyle 4 aydan itibaren ek gıdaya başladık cok güzel yiyordu 190g kavanoz mamasını bitirirdi ama şimdi 3-5 kaşık yiyor bırakıyor ne yapmam lazım anne sütü almıyor daha mama da gündüz cok nadir icer