snil Serpil51 Kendim la roche shaka fluid kullanıyorum yağlı/karma cildim var. Kızıma da la roche bebek güneş kremi alıyorum ama yoğun bir krem. Bir de sebamedin var, dokusu daha yumuşak sürmesi kolay
Ates_mami Serpil51 avene aldım bu sene. Önceden mustela alırdım. Eczaneye gittim mustela yoktu. Eczacı da tanıdık. Bu çok iyidir bunu kullan çocuklara dedi aldım. Gerçekten iyi.
Tugba6336 snil acaba renkli olan mı. Benfe la roche alacam cildim yaglı karma. Renkli olanından almak istiyorum
Deletedmom_21 _YanakReisinAnnesii sürümü kolay canim minicik birşey aliyorum kol bacak yuz her tarafuna yetiyor bende kullaniyorum onu😂
_YanakReisinAnnesii Deletedmom_21 sizinki krem mi losyon mu acaba bana fotoğraf atar mısınız rica etsem 🙏 siveno-mustela arası gidip geliyorum karar verene kadar yaz bitmese bari 😬😂
Valeria Güneş kremi alırken içeriğini kendiniz de kontrol edin mutlaka. Satan kişiler hangisi yüksek kar getiriyosa onu öneriyor. Bakın şu içerikler zararlı: Ben badger aldım👌🏼
snil Tugba6336 Renkli olanı bi kere yanlışlıkla almıştım bana tonu çok koyu gelmişti açık tenliyim, birinden bulursanız deneyip öyle alabilirsiniz ☺️
Rojbin27 Serpil51 l’oreal güneş kremini kullanıyorum hem cildimi aydınlatıyor hem güneşten koruyor bide ben nemlendirici kullanıyorum onunla beraber