Bahar47 saat tutmuyorum her ağladığında veriyorum saat başıda diyebilirim doktor 3 saate bir emzir diyo hep ama hiç uymadım havalar sıcak su vermiyoruz diye kıyamıyorum her seferindede emiyor sürekli emzirdiğim için mi 5 dakka diye düşündüm 3 saat vermeyerekde denedim yine 5 dakka her türlü o kadar emiyor