Dermin hayır az değil benim oğlum 4 ayi bittiğinde gittik 6.600 Gr di doktorumuz iyi dedi hatta şöyleki eğer bir bebek bir ayda 600 Gr ve üstü aliyorsa anne sütüne devam mamaya gerek yok dedi bende sadece anne sütü veriyorum ramazini şerifte 400 Gr aldı oğlum sadece ama sonraki kontrolde 900 Gr aldı yani değişir kilo alması sen kafana takma kilosu güzel bolca emzir yeter sağlığı yerinde olsun gerisi önemli değil bence